Aplikacja Mapon GO umożliwia zarządzanie pracą pracowników terenowych i kontrolowanie sytuacji. Łatwo rozdzielaj zadania, twórz i natychmiast wysyłaj harmonogramy pracy dla pracowników terenowych, śledź aktualizacje ich statusu.
Prosty sposób na tworzenie i przekazywanie zadań kierowcom i innym pracownikom
Aktualizuj rozkłady jazdy i trasy, gdy kierowcy są w trasie
Otrzymuj aktualizacje statusu zadań w czasie rzeczywistym
Uzyskuj natychmiastowe prośby o dodatkowe informacje od kierowców
Uzyskuj jasne i szczegółowe informacje o zadaniach
Skoncentruj się na załatwianiu spraw i pozostaw planowanie menedżerom
Użyj swojej ulubionej aplikacji do nawigacji
Proste narzędzie do identyfikacji kierowcy
Łatwe przełączanie pomiędzy trasami służbowymi i prywatnymi
Raporty wydajności zarządzania pojazdami i analiza tras pomagają obniżyć koszty operacyjne
Dokładne dane do kalkulacji płac
Pozostań w kontakcie ze swoimi pracownikami zawsze i wszędzie
Udostępniaj faktury, zdjęcia i inne pliki, będąc w podróży
Pozostań w kontakcie ze swoim biurem za pomocą jednej platformy komunikacyjnej
Przenieś niezbędne informacje za pomocą czatów grupowych i archiwum korespondencji
Intuicyjny i szybki interfejs zoptymalizowany pod kątem niskiego zużycia danych